† † † † † † † Let's kill tonight † † † † † † †

keskiviikko 10. kesäkuuta 2015

Sä voit olla aivot ja taidot ja mä oon kännis, ku sen mä osaan.


Hei taas!


Kesäloma on nyt taas alkanut, ja en oo saanut kirjaimellisesti mitään tehtyä. Sen takia en tykkää enää kesästä, oon vaan maannut kotona ja katsonut Himym:in alusta, jo toiseen kertaan. En oo ees jaksanut lenkkeillä kun kerran pari koko aikana. Masentavaa. 


Ainoa asia, josta olen ylpeä on mun reisilihakset. 


Tässä ei oo nyt tapahtunut sen kummempia viime päivityksen jälkeen, oli seuran kevätnäytös, pidettiin paljuiluiltaa kirjasniemessä ja ne olikin sitten ainoat tapahtumat, joita muistan. 





Huomasin olevani tosi yksinäinen nyt kun kesä on alkanut. En oo pahemmin muualla käynyt, kun reeneissä ja kaks kertaaa lotilassa kaljalla nuotion äärellä, viimeviikonloppuna. Tahtoisin parhaan kaverin, jonka kanssa voi vaan istuskella ja kattella telkkaria, syödä vitusti ja juoda viiniä, tai lähteä viihteelle ja tehdä tyhmiä juttuja. Tai sit vain poikaystävän, joka suostuu tekeen kaikkia noita. 


Sit suunnitelmissa ei ookkaan muuta, kun team dinneriä ens lauantaina joukkueen kanssa, eli siis mennään American Dineriin syömään. Juhannuksena ei ole mitään suunnitelmia, ja se vituttaa ihan suunnattomasti. Sitten olis All Time Low:n keikka Circuksessa, johon ajateltiin kaverin kanssa mennä jonottaan jo edellispäivänä koska hei ATL. Sit Ruisrock ja Ilosaarirock, koska Marina & the Diamonds, Placebo ja Paperi T. Loppukesä onkin sit kesätöitä. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti