† † † † † † † Let's kill tonight † † † † † † †

perjantai 25. heinäkuuta 2014

MY DAYYY part 2 !

'

Elikkäs siis otin koko eilisen kuvia lähes kaikesta mitä tapahtui ja väsään kuvista hienon my dayn :D




5/5 heräsin freshinä..


..yhdeltätoista :D

 

Aamupalaa ja sanomalehti jee



Oli vitun lämmin niin menin juomaan kahvit ulos ja ottaan arskaa :)




Edelleen fresh ja tuli kauhee siivoushinku! 
Ennen:

 ja jälkeen!

Ja tietty hyvän musiikin säestämänä 

Sit olikin treenin aika




Päätin sit heittää jotain järkevää vaatetta päälle.


Ja koska äippä lähti neuvolaan, jäin vahtiin Lyydiaa ja se reppana herättyään nukahti mun sänkyyn.


Ihanin kaulakoru ikinä koristi mun ootd:tä eilenkin :)


Ruoka-aika lyllykän kanssa !




Sit mamski saapui kotiin ja lähdin suihkuun ja meiksutteleen 




Laura tuli hakeen mua ja lähettiin huristeleen keskustaan :)





Kaupungilla saatiin idea et mennään tänäänkin musareille, koska siellä soitti J. Karjalainen!
Sit ei muutakun kaljat kehiin ja pulsupuistoon istuskelemaan hyvässä seurassa :)



En todellakaan tiedä, mitä alla oleva kuva tekee mun kamerassa mut laitan sen nyt tänne teidän iloksi :D
en ees tiedä kuka helvetti toi on!















Kun Karjalainen oli lopettanut soittamisen, suuntasin himaan sopivassa humalatilassa jonkun randomin kyydillä ja menin samantien untenmaille. Et oli ihan onnistunut päivä mun mielestä :D Tänään pitäis vielä lähteä musareille round 2:lle, koska Eppu Vitun Normaali <3 Heti kun on eilisestä darrasta selvitty.

Antakaas mulle jotain postausideaa ? Askissakin voi laittaa tästä !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti