† † † † † † † Let's kill tonight † † † † † † †

tiistai 25. marraskuuta 2014

Sunday wake up, give me a cigarette.

TIESIN TÄMÄN.

Tän viikon pitäis olla kaikin puolin mukava: keskiviikkona treenit, perjantaina pikkujoulut ja sunnuntaina DTC-joulunäytös ja minä olen kipeenä. 
Ärsyttää, koska tänään olis töitä mutta en tiedä pystynkö meneen koska on niin paska olo. Olisin kans halunnut mennä tänään salille ennen töitä mutta ei. Treeneihin on pakko mennä, koska mun osalta viimeiset treenit ennen sunnuntain näytöstä ja en ees tiedä miten se esitys loppuu. Että kiva jee. '
Eli pakko parantua huomiseks. 

Mutta joo, mulla on ollut tässä käynnissä hiustentuhoamis operaatio (osta 70e hiusmömmöjä), koska mun hiukset oli niin oranssit enkä saanut niistä mitenkään luonnollisen vaaleita, niin mun oli ihan pakko tunkea niihin kaikkea hopea-paskaa.




uusi rakkaus elämässäni.


ei kannata ees kokeilla, mitään muutosta ei tapahtunut ainakaan mun hiuksissa. 


toinen suuri rakkaus <3

Sit tuli kans tilailtua sportirolta uusia treenivaatteita. Taidan kuolla tähän materialismionnellisuuteen. 

Mustat alusshortsit

Pinkit soffet, vituttaa että nä oli liian isot.



Joudun kääriin tota kangasta tonne resorin alle ettei ne roiku polvissa asti :/

omgh so pink. 
Tahtoisin vaan salille ja treeneihin. 
ää. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti